Voor het team

Kinderopvang

Met onze trainingen en webinars haal je meer plezier uit de Nationale Voorleesdagen, borg je het voorlezen nog beter op je groep en blijf je op de hoogte van de nieuwste digitale prentenboeken. Ook helpen we je graag met jullie boekencollectie en geven we advies op maat.

Hier vind je ons aanbod voor pedagogisch medewerkers.

Trainingen en webinars

En meer

• Groepsabonnement

Wil je jouw groep geregeld voorzien van nieuwe en aantrekkelijke boeken? En gebruik maken van andere producten en diensten van de Bibliotheek?

Neem een groepsabonnement >

• Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van ons aanbod? En over voorlezen, taal en mediaopvoeding? Meld je aan voor onze nieuwsbrief Educatie 0-4 jaar.

Meld je aan >

Heb je vragen?

Riëtte en Femke helpen je graag. Als lees-mediaconsulent 0-4 jaar zijn zij de aangewezen personen om al je vragen te beantwoorden. Of stuur een e-mail naar ons algemene adres: educatie@bibliotheeklekijssel.nl