"Weet je dat als wij een boek niet hebben, je het gratis kunt reserveren? Daarmee wordt de keuze nog groter"

Carla Moerland

Carla kun je een paar keer per week ontmoeten in de vestiging Houten. Zij is daar als gastvrouw aan de slag gegaan.

“We vinden het fijn om klanten persoonlijk te helpen in een nette en verzorgde omgeving. Er zijn in Houten veel plekken waar je lekker kan zitten om even een boek in te kijken of een tijdschrift te lezen. Weet je ook dat als wij een boek niet hebben, je het gratis kunt reserveren? Dan wordt het uit een andere bibliotheek uit de regio gehaald. Daarmee wordt de keuze nog groter!

Natuurlijk zorgen we er als team ook voor dat de boeken die terug zijn gebracht zo snel mogelijk weer in de Bibliotheek liggen. Ik vind het persoonlijk belangrijk dat jongeren, van peuter tot puber, lekker kunnen lezen. Daarom is het belangrijk dat de collectie up to date is. Uiteraard hangt daar een prijskaartje aan, maar het is zo waardevol.”