Voorleesfeest met Bip ook in Vianen en Houten-Centrum

Gepubliceerd op: 12 december 2023 14:35

Vanaf januari wordt er in de Bibliotheken Houten-Centrum en Vianen gestart met Voorleesfeest met Bip. Dit voorleesuurtje is speciaal voor kinderen van 4 t/m 6 jaar.

Bip is het leesmonster van de Bibliotheek. Hij is dol op boeken! Samen met Bip beleef je de mooiste avonturen in boekenland.

In navolging op de Bibliotheken IJsselstein, Leerdam en Bibliotheekpunt Ameide kunnen kinderen vanaf 4 jaar in het nieuwe jaar ook komen luisteren naar mooie verhalen in Houten-Centrum en Vianen.

Eens per maand wordt er dan voorgelezen: elke eerste woensdag van de maand om 15:15 uur in de Bibliotheek Vianen en elke tweede woensdag, ook om 15:15 uur, in de Bibliotheek Houten-Centrum. Naast het voorlezen spelen we ook talige spelletjes en maken we een leuke knutsel.

Bekijk de agenda van alle voorleesfeestjes met Bip