Nieuwe app: TijdschriftenBieb

Gepubliceerd op: 24 november 2020 14:15

Lees tijdschriften op je telefoon of tablet. Van AutoWeek tot Yoga Magazine. De app is gratis voor Bibliotheekleden. En je mag zoveel lezen als je wilt.

Dit is een tijdelijke app, om uit te vinden of deze vorm van tijdschriften lezen via de Bibliotheek bevalt, bij onze leden en bij de uitgevers van die tijdschriften. Dat bekijken we in de loop van 2021.

Het aantal titels is nog niet groot, maar er zit vast iets voor jou bij!

Lees meer en download de app

Deze bladen vind je in de TijdschriftenBieb

A World of Culture | Ariadne at Home | AutoWeek | De Wereld van Wandelen | Eigen Huis & Interieur | Flair | Happinez | Happi.kidz | Margriet | Nouveau | Psychologie Magazine | Steden! | Story | Viva | Vrij Nederland | Yoga Magazine

Vragen?

Kijk eerst bij de veelgestelde vragen, die vind je ook in de app.

Staat jouw vraag daar niet bij? Neem contact op met de online Bibliotheek via dit formulier.
Zo kun je ook opmerkingen over de app doorgeven.

Ken je PressReader al?

Ben jij een veellezer van kranten en tijdschriften? Heb je specifieke interesses? Of is Nederlands niet jouw moedertaal?
Met de gratis PressReader-app heb je toegang tot 7.400 kranten en tijdschriften. Uit 100 verschillende landen. In 54 talen. Lees ze gratis in jouw Bibliotheek, thuis of onderweg.
Je kunt zoeken per land, taal of categorie en artikelen laten voorlezen of vertalen.

Lees hoe PressReader werkt