Bibliotheek IJsselstein opent Informatiepunt Digitale Overheid

Gepubliceerd op: 31 mei 2021 10:30

Vanaf dinsdag 8 juni opent de Bibliotheek IJsselstein in samenwerking met de Gemeente IJsselstein en Stichting Pulse het Informatiepunt Digitale Overheid. Iedereen die vragen heeft over de overheid kan vanaf 8 juni terecht bij één van de inloopspreekuren.

Overheidsvragen

Tegenwoordig kun je van alles regelen via het internet. Ook zaken doen met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig en zouden hier graag hulp bij krijgen. Daarom opent de Bibliotheek IJsselstein in samenwerking met de Gemeente IJsselstein en de Stichting Pulse het Informatiepunt Digitale Overheid.

Waarvoor kun je terecht?

Bij het Informatiepunt Digitale Overheid kun je terecht met vragen over DigiD, belastingen en toeslagen, zorg, verkeersboetes, de werkmap van het UWV, het verlengen van uw rijbewijs, uw AOW, inburgering, studiefinanciering en nog veel meer. Ook kun je leren werken met de computer.

Openingstijden:

• Dinsdag van 13.00 – 16.00 uur
  • Donderdag van 9.30 -12.30 uur
  • Vrijdag van 9.30 – 12.30 uur

Een afspraak maken is niet nodig.

Meer informatie

Wil je meer weten over het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO)? Kijk dan eens op deze pagina of klik op de button hier beneden.

Klik hier voor meer informatie