De Kinderjury Stemweken zijn gestart

Gepubliceerd op: 11 april 2023 13:51

Hebben jouw kinderen ook volop boeken gelezen voor de Kinderjury in de afgelopen weken? Vanaf dinsdag 11 april kunnen ze stemmen op hun favoriete boek uit 2022!

Stemmen in de Bibliotheek IJsselstein

Vanaf dinsdag 11 april liggen er in de Bibliotheek IJsselstein stemformulieren klaar. Kinderen kunnen deze invullen en in de gele stembus inleveren (die staat op de Kinderjury display op de eerste verdieping). Door fysiek te stemmen maken kinderen kans op een mooie prijs. Op vrijdag 14 én vrijdag 21 april wordt er een winnaar uit de stembus getrokken. Kinderen maken meer kans door meerdere stemmen uit te brengen. Let op: In de Bibliotheek kan je stemmen t/m zaterdag 22 april.

Kinderjury Stemweken

Tijdens de Stemweken van de Kinderjury (t/m 24 april) kunnen kinderen stemmen op hun favoriete boek van 2022. Stemmen kan ook online door naar de website van Kinderjury te gaan.