Let op: tijdens Goede Vrijdag (29 maart) sluiten onze vestigingen om 17:00 uur, op Tweede Paasdag (maandag 1 april) zijn alle vestigingen gesloten.

QR-sticker op prentenboek met voorleesfilmpje

Gepubliceerd op: 17 mei 2021 13:52

Wel eens van De Voorleeshoek gehoord? Kinderen tot en met 10 jaar met een bibliotheekabonnement vinden er honderden filmpjes, waarin de prachtigste prentenboeken, verhalen en sprookjes worden voorgelezen. Met de QR-stickers op onze boeken vind je deze filmpjes nu nog makkelijker.

Heb jij een boek geleend waarop deze sticker is geplakt? Dan staat er van dit boek ook een voorleesfilmpje voor je klaar in de Voorleeshoek. Met beeld én muziek.

Je kunt het filmpje gratis bekijken als je lid bent van de Bibliotheek.

Voorleesfilmpjes kijken thuis of onderweg

1. Scan QR-code of ga naar jeugdbibliotheek.nl/voorleeshoek.
  2. Klik op oranje knop ‘Inloggen bij De Voorleeshoek’.
  3. Vul je pasnummer of e-mailadres in.
  4. Vul je wachtwoord in.
  5. Klik op de oranje knop ‘Inloggen’.
  6. Je ziet de website van De Voorleeshoek. Bekijk hier de filmpjes of zoek via het zoekvenster naar een titel.

Voorleesfilmpjes kijken in de Bibliotheek

Op de computer of via onze wifi, ook als je geen lid bent.

1. Scan QR-code of ga naar jeugdbibliotheek.nl/voorleeshoek.
  2. Inloggen is niet nodig. Je kunt direct een filmpje bekijken.