Let op: tijdens Goede Vrijdag (29 maart) sluiten onze vestigingen om 17:00 uur, op Tweede Paasdag (maandag 1 april) zijn alle vestigingen gesloten.

UITVERKOCHT Voorstelling 'Wat zegt de kleine krokodil op de crèche?' in Houten-Centrum

28 januari 2023, van 15:00 tot 15:30 | de Bibliotheek Houten-Centrum

Kosten: gratis voor leden, €2,- voor niet-leden

Tijdens de Nationale Voorleesdagen kunnen kinderen van 1 t/m 4 jaar (en hun ouders) naar een muzikale voorstelling komen van het prentenboek 'Wat zegt de kleine krokodil op de crèche?'. Er is plek voor 30 kindjes.

Bekijk alle activiteiten tijdens de Nationale Voorleesdagen

Muzikale voorstelling in de Bibliotheek Houten-Centrum

• Zaterdag 28 januari 2023
  • Van 15:00 tot 15:30 uur
  • Voor kindjes van 1 t/m 4 jaar
  • In de Bibliotheek Houten-Centrum, Onderdoor 158
  • Aanmelden is noodzakelijk. Kaartjes zijn gratis voor leden en kosten €2,- voor niet-leden

'Wat zegt de kleine krokodil op de crèche?'

De Muziekstal komt naar de Bibliotheek Houten-Centrum voor een gezellig, muzikaal voorleesfeest. Samen met de kinderen wordt het verhaal gespeeld van krokodil die voor het eerst naar de crèche gaat. Dat gaat gepaard met heel veel geluiden. Het is een verhaal vol muziek waarbij iedereen mag meedoen, dus stil zitten hoeft niet.

Met muziek worden bij kinderen spelenderwijs alle ontwikkelingsgebieden gestimuleerd, zoals de motoriek, maar ook de taal-/spraakontwikkeling. Naast dat het een feestje is om muziek te maken is het dus ook leerzaam.

Meld je aan

Wil je graag bij de voorstelling zijn? Haal dan snel een kaartje. Er is plek voor 30 kinderen (exclusief ouders).

Let op: Voor begeleidende volwassenen is het gratis. Zij hoeven géén kaartje te kopen.

Koop hier je kaartje

Dit prentenboek staat centraal

• Eva Montanari Wat zegt de kleine krokodil op de crèche?

De dag van de kleine krokodil begint met ‘tring triing’ van de wekker. De kietel van mama en het ontbijt klinken weer heel anders. Als kleine krokodil voor het eerst bij de crèche komt doet hij heel hard ‘wèèèèh!’, maar algauw worden de geluiden vrolijker. Oblong kartonnen prentenboek met eenvoudige, grappige potloodtekeningen in zachte kleuren. Vanaf ca. 2 jaar.

Fictie

Nederlands | 34 pagina's | Gottmer, Haarlem | 2021