Start ochtendcursus Veilig online Houten

2 november 2023, van 09:30 tot 11:30 | de Bibliotheek Houten-Centrum

Kosten: Gratis

Waar moet je op letten om veilig het internet te gebruiken? Je leert het stap voor stap in deze gratis cursus.

In 4 weken leer je hoe je veilig kunt omgaan met het internet. Je werkt in eigen tempo en vragen stellen mag altijd.

• Voor iedereen die al ervaring heeft met de computer.
  • Meedoen is gratis.
  • De cursus is 4 ochtenden van 09.30 - 11.30 uur.
  • De cursusdagen zijn donderdag 2, 9, 16 en 23 november 2023.
  • Meld je aan bij Taalhuis Houten. Bel naar 06 43 23 80 48 of stuur een e-mail aan houten@taalhuislekstroom.nl

Over de cursus

Deskundige vrijwilligers helpen je stap voor stap in het werken op de computer. Je werkt in je eigen tempo.

Heb je zelf een laptop? Neem die dan mee en werk op je eigen computer. Je kunt dan thuis verder oefenen.
Heb je geen laptop? Dan werk je op een laptop van de Bibliotheek.

In deze cursus leer je met behulp van de zeven gouden regels waar je op moeten letten om veilig op het internet te zijn. Bijvoorbeeld:

• Hoe herken je (on)veilige websites?
  • Hoe kies je sterke wachtwoorden?
  • Waar moet je op letten als je online betaalt?