Start ochtendcursus Klik & Tik Houten

27 augustus 2024, van 09:30 tot 11:30 | de Bibliotheek Houten-Centrum

Kosten: Gratis

Basiscursus om te leren werken met de computer en op internet.

Een gratis 8-delige cursus waarin je leert werken met de computer en het internet.
Word, social media, zoeken op internet en e-mails versturen: het komt allemaal aan bod. Je werkt in eigen tempo en vragen stellen mag altijd.

• Geschikt voor beginners van alle leeftijden.
  • Meedoen is gratis.
  • De cursus bestaat uit 8 wekelijkse bijeenkomsten. De lessen zijn op dinsdag 27 augustus, 3, 10, 17 en 24 september, 1, 8 en 15 oktober 2024. Van 9.30 - 11.30 uur, inclusief koffiepauze.
  • Meld je aan bij Taalhuis Houten. Bel naar 06 43 23 80 48 of stuur een e-mail aan houten@taalhuislekstroom.nl

Over de cursus

De cursus start bij de basis. Deskundige vrijwilligers helpen je stap voor stap in het werken met de computer. Je werkt in je eigen tempo.

Heb je zelf een laptop? Neem die dan mee en werk op je eigen computer. Heb je geen laptop? Dan werk je op een laptop van de Bibliotheek.

In deze cursus ga je met verschillende onderwerpen aan de slag:

• internet gebruiken
  • websites bekijken
  • zoeken met zoekmachines
  • formulieren invullen
  • informatie aanvragen
  • e-mailen
  • bestanden downloaden
  • online bestellen van artikelen

En er is genoeg tijd voor een gezellig praatje en een kop koffie.