Let op: tijdens Goede Vrijdag (29 maart) sluiten onze vestigingen om 17:00 uur, op Tweede Paasdag (maandag 1 april) zijn alle vestigingen gesloten.

Zoek jij voor een paar uur per week inspirerend en betekenisvol vrijwilligerswerk? Heb je hart voor de Bibliotheek? En werk je graag met mensen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

• Wij zoeken vrijwilligers voor opruimen/logistiek

in Leerdam en Vianen

voor minimaal 2 dagdelen per week.

Dit ga je doen

Samen met het team zorg je voor een opgeruimde bibliotheek en een aantrekkelijke presentatie van onze collectie.

Zo draag je bij aan een gastvrije sfeer.

Dit breng je mee

• Jij bent open en enthousiast en maakt gemakkelijk contact.
  • Je werkt zelfstandig in teamverband.
  • Je hebt affiniteit met boeken, films en andere producten en diensten die wij als Bibliotheek leveren.
  • Je beschikt over basiskennis van de computer.
  • Je bent (minimaal) 2 dagdelen per week beschikbaar.

Dit bieden wij

• Een dynamische werkomgeving waar altijd wat gebeurt.
  • Je komt te werken in een klantgericht en enthousiast team van vrijwilligers en vaste medewerkers.
  • Jouw inbreng en ideeën zijn zeer welkom.
  • 2 keer per jaar organiseren we een inspiratiebijeenkomst en jaarlijks maken we een gezellig uitje.
  • En natuurlijk ontvang je een gratis lidmaatschap van de Bibliotheek Lek & IJssel.

Wil je meer weten? Of je aanmelden als vrijwilliger?

Neem dan contact op met de vestigingsmanager van de vestiging waar je wilt werken.

Voor Leerdam en Vianen: Hélène Montesant, 06 83676655, helenemontesant@bibliotheeklekijssel.nl.

Of loop even binnen bij de Bibliotheek.