De Bibliotheek is een belangrijke ontmoetingsplek, waar iedereen zich thuis voelt. Volwassenen en kinderen lezen, spelen, leren, ontmoeten en werken in de bibliotheek. De Bibliotheek is van en voor iedereen en positioneert zich daarmee midden in de samenleving.

• Wij zoeken vrijwillige gastheren en gastvrouwen

Voor de directe dienstverlening aan onze klanten zoeken wij voor onze vestigingen in Houten en Vijfheerenlanden

enthousiaste klantgerichte vrijwillige gastheren en gastvrouwen
    voor minimaal 2 dagdelen per week

Dit ga je doen

• Je ontvangt klanten en zorgt dat ze zich welkom voelen.
  • Je helpt klanten met de zelfbedieningsapparatuur.
  • Je beantwoordt vragen rondom het uitleenproces en je verwijst indien nodig klanten door.
  • Je zorgt voor een aantrekkelijke presentatie van onze collecties en voor een gastvrije sfeer in de bibliotheek en je wijst klanten de weg in de bibliotheek.

Dit breng je mee

• Je bent een enthousiaste en positieve persoon.
  • Je kunt goed samenwerken.
  • Je legt gemakkelijk contact en staat open voor anderen.
  • Bij voorkeur heb je ervaring met klantcontact.
  • Je hebt affiniteit met de bibliotheek en je wilt je twee dagdelen per week daarvoor inzetten.
  • Je hebt ervaring met geautomatiseerde systemen.
  • Je bent bereid deel te nemen aan het introductieprogramma en verdere scholing.

Dit bieden wij

• Een Bibliotheek die aan de weg timmert.
  • Een klantgericht en enthousiast team.
  • Een dynamische werkomgeving en een aantrekkelijke, vrijwillige functie van gastheer, gastvrouw.
  • Je wordt betrokken bij relevant teamoverleg.
  • Wij zorgen voor passende scholing.

Wil je meer weten? Of je aanmelden als vrijwilliger?

Neem dan contact op met de vestigingsmanager van de vestiging waar je wilt werken.

Voor Vijfheerenlanden: Hélène Montesant, 06 83676655, helenemontesant@bibliotheeklekijssel.nl.