Bibliotheek Leerdam opent Informatiepunt Digitale Overheid

Gepubliceerd op: 26 april 2023 10:30

Op donderdag 11 mei opent de Bibliotheek Leerdam in samenwerking met de Gemeente Vijfheerenlanden, Stichting Bindkracht en Maatje Vijfheerenlanden het Informatiepunt Digitale Overheid. Iedereen die vragen heeft over de overheid kan vanaf 11 mei terecht bij één van de inloopspreekuren.

Overheidsvragen

Tegenwoordig kun je van alles regelen via het internet. Ook zaken doen met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig en zouden hier graag hulp bij krijgen. Na opening in de Bibliotheken IJsselstein en Houten-Centrum opent daarom nu ook de Bibliotheek Leerdam het Informatiepunt Digitale Overheid. Dit wordt het eerste Informatiepunt Digitale Overheid in de gemeente Vijfheerenlanden. De Bibliotheek Vianen volgt later dit jaar.

Waarvoor kun je terecht?

Bij het Informatiepunt Digitale Overheid kun je terecht met vragen over DigiD, belastingen en toeslagen, zorg, verkeersboetes, de werkmap van het UWV, het verlengen van uw rijbewijs, uw AOW, inburgering, studiefinanciering en nog veel meer. Ook kun je leren werken met de computer.

Openingstijden:

• Maandag van 14.00 – 16.00 uur
  • Donderdag van 14.00 - 16.00 uur
  • Vrijdag van 10.00 – 12.00 uur

Een afspraak maken is niet nodig.

Meer informatie

Wil je meer weten over het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO)? Kijk dan eens op deze pagina of klik op de button hier beneden.

Klik hier voor meer informatie