Zomerlezen: een boek voor een boek

Gepubliceerd op: 25 mei 2023 11:18

Vanaf vrijdag 26 mei start zomerlezen: een boek voor een boek. Kom naar de Bibliotheek IJsselstein met een gebruikt en ‘uitgelezen’ boek om het te ruilen voor een ander boek. Maak een zomerse foto van jouw geruilde boek en win een lunchvaart voor 2 personen!

Ruilmarkt

Deze ruilmarkt duurt tot het einde van de zomer (zaterdag 19 augustus). Bezoekers kunnen Nederlandstalige boeken komen ruilen voor een ander exemplaar. Een boek voor een boek. Zo kunnen de ruilers anderen blij maken met een boek waar ze zelf van genoten hebben en zelf extra ‘leesvoer’ vinden voor de zomerperiode.

Met zomerruilen geef je boeken bovendien een tweede kans. Daarnaast is het een mooie manier om eens een heel ander genre te lezen dan je gewend bent.

Ruilen, lezen en win!

Veel plezier met jouw geruilde boek! Waar ga jij het lezen? Maak een zomerse leesfoto van jouw 'nieuwe' boek en maak kans op een lunchvaart voor 2 personen. Je kunt tot het einde van de zomer blijven ruilen en op die manier zoveel mogelijk 'nieuwe' boeken lezen!

Zo doe je mee

• Maak een zomerse foto van jouw geruilde boek
  • Klik op de oranje button hier beneden
  • Vul jouw gegevens in op het inzendformulier
  • Upload jouw foto
  • Klik op verzenden. En klaar is kees :-)

Dit zijn de voorwaarden

• Het boek dat je gekozen hebt, is zichtbaar op de foto
  • Het is een foto in zomerthema
  • Iedereen mag meedoen met de actie, ook als je geen lid bent van de Bibliotheek
  • Is je geruilde boek uit? Kom het nog eens ruilen voor weer een ander boek
  • Je kunt meerdere foto’s insturen, van alle geruilde boeken die je deze zomer gaat lezen
  • Een onafhankelijke jury beoordeelt jouw foto
  • De winnaar krijgt per e-mail bericht
  • De winactie loopt tot 19 augustus 2023
  • Deze winactie is voorbij. Je kunt niet meer meedoen.