Let op: tijdens Goede Vrijdag (29 maart) sluiten onze vestigingen om 17:00 uur, op Tweede Paasdag (maandag 1 april) zijn alle vestigingen gesloten.

Voor iedereen onder de 18: Boek 'n Trip

Gepubliceerd op: 29 juni 2021 14:31

Deze zomer hebben we een speciale actie voor alle lezers tot 18 jaar: Boek 'n Trip. Probeer deze zomer 10 e-books en 10 luisterboeken! Gratis, ook als je geen lid bent.

Tijdens de zomeractie van Jeugdbibliotheek.nl kun je de mooiste verhalen beleven. Gewoon op je telefoon of tablet. Met de gratis online Bibliotheek-app download je de leukste e-books en luisterboeken. Voor iedereen tussen de 0-18 jaar. Ook als je nog géén lid bent van de bieb.

De zomeractie loopt van 1 juli tot en met 31 augustus. Ben je nog geen lid van de bieb? Dan mag je in de actieperiode 10 e-books en 10 luisterboeken lezen. Er is keuze uit duizenden boeken.

Ontdek Boek 'n Trip

Bekijk ook de zomertips van Boek'n Trip voor e-books en luisterboeken!