Nieuwe menu's op deze website

Gepubliceerd op: 19 april 2022 10:50

Heb je het al gezien? Het menu in de oranje balk bovenaan onze websitepagina's is vernieuwd. Ook het menu helemaal onderaan de websitepagina's is aangepast.

Een verandering is altijd even wennen, maar we hopen dat je hiermee gemakkelijker je weg vindt en meer ontdekt op onze website. De nieuwe indeling is gebaseerd op landelijk onderzoek naar de ervaringen van bezoekers van bibliotheekwebsites.

Het nieuwe hoofdmenu

• Collectie
    Voor boeken, films of iets anders uit onze collectie. Hier vind je boekentips, nieuwe aanwinsten, informatie voor leesclubs en meer.
  • Agenda
    Voor informatie over wat er in de bibliotheek te doen is en wanneer die voorleesmiddag voor je kind wordt gehouden.
  • Leren
    Voor informatie over cursussen, Taalhuis, Meer doen met de computer, Nederlands leren en meer.
  • Jeugd & jongeren
    Voor informatie over onze jeugd- en jongerencollectie en hulp bij werkstukken.
  • Klantenservice
    Voor informatie over de bibliotheek, zoals adres, openingstijden of abonnementen. Hier vind je antwoorden op al je vragen.
  • Professionals
    Voor informatie over ons aanbod voor professionals in het basisonderwijs en de kinderopvang.

Zo kom je (terug) op de homepage

Waar is de knop 'Home' gebleven? Die is niet meer nodig.
Wil je (terug) naar de homepage van onze website? Klik dan op het logo van de Bibliotheek links bovenaan elke pagina.

Nieuw menu onderaan de websitepagina's

Ook het menu dat onderaan elke websitepagina staat is vernieuwd. Hier vind je onder meer de links naar onze lokale pagina's voor Houten, IJsselstein en Vijfheerenlanden en naar informatie over onze organisatie, onze vacatures en onze vrijwilligers.

Heb je vragen?