Let op: tijdens Goede Vrijdag (29 maart) sluiten onze vestigingen om 17:00 uur, op Tweede Paasdag (maandag 1 april) zijn alle vestigingen gesloten.

Corona-regels en hulp

Lees hier het laatste corona-nieuws

met de corona-regels en openingstijden die gelden vanaf 25 februari.

Moet je een afspraak maken voor een corona-prik, een boosterprik of corona-test? Hier vind je hulp bij corona-apps en -websites. Kom je er niet uit of heb je nog vragen? Kom langs in de Bibliotheek: wij helpen je verder.

Geen speciale corona-regels meer in de Bibliotheek

Vanaf vrijdag 25 februari is het dragen van een mondkapje niet meer verplicht en vervallen ook de meeste andere maatregelen. Blijf rekening houden met elkaar en afstand houden waar mogelijk.

Advies van de rijksoverheid
Het blijft verstandig om je nog steeds aan de adviezen te houden die de verspreiding van het virus aantoonbaar beperken. Zoals handen wassen, hoesten en niezen in de elleboog, geen handen schudden, afstand houden of het dragen van een mondkapje op plekken waar het druk is, voldoende frisse lucht, regelmatig een zelftest doen, testen bij klachten en het halen van een vaccin of boosterprik.
Bekijk de uitgebreidere informatie op rijksoverheid.nl

Corona-toegangsbewijs niet nodig

Je hebt geen corona-toegangsbewijs (QR-code) nodig om bij ons binnen te komen.

• Vragen?