Taalinloop IJsselstein

Dinsdag 17 november 2026, van 19:30 tot 21:00 | Elke week | de Bibliotheek IJsselstein

Kosten: Gratis

tekstballon met de tekst "beter Nederlands spreken lezen schrijven"

Wil jij oefenen met de Nederlandse taal? Extra oefenen met lezen, schrijven of spreken? Vind je het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten? Doe eerst een intake om te kijken of de Taalinloop bij jou past.

Meedoen kan na intake

Ben jij nieuw en wil je oefenen met de Nederlandse taal? Kom dan eerst naar het inloopspreekuur voor een intake met Irma.  

Het Inloopspreekuur is voor iedereen die op zoek is naar informatie en advies over de taalactiviteiten van Taalhuis IJsselstein. In een intake kijkt Irma Nijkamp naar passend aanbod binnen (of eventueel buiten) de Bibliotheek.

Na de intake hoor je of je mee kunt doen met de Taalinloop.

Bekijk wanneer het inloopspreekuur is


Wat is de Taalinloop?

  • In een klein groepje kom je elke week op dinsdagavond Nederlands oefenen
  • Samen met een vrijwilliger oefen je met lezen, spreken, luisteren en schrijven
  • Je ontmoet nieuwe mensen
  • Er zijn veel boeken en spelletjes
  • Er is koffie en thee

Wanneer?

  • Elke dinsdag
  • Van 19.30-21.00 uur

Wat kost het?

  • Meedoen is gratis

Lees meer over het Taalhuis