Taalinloop IJsselstein
Wil jij oefenen met de Nederlandse taal? Extra oefenen met lezen, schrijven of spreken? Vind je het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten? Doe eerst een intake om te kijken of de Taalinloop bij jou past.
Meedoen kan na intake
Ben jij nieuw en wil je oefenen met de Nederlandse taal? Kom dan eerst naar het inloopspreekuur voor een intake met Irma.
Het Inloopspreekuur is voor iedereen die op zoek is naar informatie en advies over de taalactiviteiten van Taalhuis IJsselstein. In een intake kijkt Irma Nijkamp naar passend aanbod binnen (of eventueel buiten) de Bibliotheek.
- Stuur een e-mail naar ijsselstein@taalhuislekstroom.nl als je van tevoren vragen hebt.
Na de intake hoor je of je mee kunt doen met de Taalinloop.
Bekijk wanneer het inloopspreekuur is
Wat is de Taalinloop?
- In een klein groepje kom je elke week op dinsdagavond Nederlands oefenen
- Samen met een vrijwilliger oefen je met lezen, spreken, luisteren en schrijven
- Je ontmoet nieuwe mensen
- Er zijn veel boeken en spelletjes
- Er is koffie en thee
Wanneer?
- Elke dinsdag
- Van 19.30-21.00 uur
Wat kost het?
- Meedoen is gratis