Praattafel IJsselstein
Wil jij oefenen met Nederlands praten? Vind je het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten? Doe dan een intake om te zien of de Praattafel bij jou past.
Meedoen kan na intake
Ben jij nieuw en wil je oefenen met de Nederlandse taal? Kom dan eerst naar het inloopspreekuur voor een intake met Irma.
Het Inloopspreekuur is voor iedereen die op zoek is naar informatie en advies over de taalactiviteiten van Taalhuis IJsselstein. In een intake kijkt Irma Nijkamp naar passend aanbod binnen (of eventueel buiten) de Bibliotheek.
- Stuur een e-mail naar ijsselstein@taalhuislekstroom.nl als je van tevoren vragen hebt.
Na de intake hoor je of je mee kunt doen met de Praattafel.
Bekijk wanneer het inloopspreekuur is
Wat is de Praattafel?
- We oefenen met Nederlands praten en luisteren
- We drinken koffie en thee
- We praten over verschillende dingen
- Het is gezellig
- Je ontmoet andere mensen
Wanneer?
- Elke donderdag
- Van 10.00-12.00 uur
Wat kost het?
- Meedoen is gratis.