Start nieuwe leesclub geschiedenis in IJsselstein

29 oktober 2021, van 10:30 tot 11:30 | de Bibliotheek IJsselstein

Kosten: Gratis

Informatiebijeenkomst over de start van een nieuwe leesclub in IJsselstein. Voor mensen die het leuk vinden om over geschiedenis te (gaan) lezen en in contact willen komen met andere liefhebbers.

Deze bijeenkomst is een initiatief van de landelijke organisatie Senia, samen met de Bibliotheek. Senia richt in heel Nederland leesclubs op en brengt zo mensen die graag lezen bij elkaar.

Leidraad voor de groepen zijn boekenlijsten die zijn opgesteld door deskundigen. Daaruit worden 6 à 7 boeken per jaar gelezen en besproken aan de hand van leeswijzers met vragen die het gesprek structuur geven. Meer informatie over de werkwijze vind je op www.senia.nl.

De informatiebijeenkomst is gratis en vrijblijvend.

Aanmelden

Graag aanmelden in verband met het maximum aantal beschikbare plaatsen. Dit kan via e-mail aan Ria Benschop, ria.benschop@senia.nl.